.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صنعت خودرو همواره یکی از صنایع پر رونق و پرطرفدار بوده و مخاطبان بی شماری دارد. یکی از مناسب ترین مکان ها برای جذب این مخاطبین، فضای مجازی است. زیرا درصد زیادی از آنها در این دور شرکت کرده اند و در وب به جستجوی آن می پردازند. بنابراین طراحی سایت خودرو فرصت قابل قبولی برای معرفی خود فراهم می کند.

 

ساخت وب سایت خودرو به شما این امکان را می دهد که در هر زمانی از شبانه روز در دسترس مشتریان خود باشید. همچنین با حذف محدودیت مکان، محصولات خود را در معرض دید مشتریان در بخش‌های مختلف قرار داده و آنها را به سمت خود جذب خواهید کرد.

 

تجهیزات طراحی وب سایت نمایشگاه خودرو چه می باشد؟

معرفی خودروها

خودروها میتوانند درانواع گونه بندی‌های متعدد مبنی بر گونه ماشین، کمپانی تولید کننده، ارزش، خصوصیت‌های فنی و… به یوزرها معرفی شوند.

معرفی نمایندگی ها

در‌این بخش نمایندگی‌ها به همپا نشانی، نقشه گوگل، داده ها تماس، توضیحات مرتبط با نمایندگی و… جهت دسترسی مشتریان قرار خواهند گرفت.

پیش فروش خودرو

ارائه سرویس ها پیش فروش خودروهای نمایشگاه قادر است در وبسایت چهره گیرد. هم‌چنین پرداخت آنلاین جهت پیش پرداخت نیز قادر است ساخت شود. برای مشتری می‌اقتدار فاکتور ارسال نموده و از روش آدرس اینترنتی و پیامک نمامی فرایند را به مشتری آگهی کرد.

آپ دیت اتومبیل

با دقت به نوسان ارزش‌ها، قرار دادن بخشی که ارزش خودروها را همواره به روزرسانی کرده و در دست مخاطب قرار دهد، بسیار مهم بوده و یوزرها اکثری را از این شیوه به تارنما شما جذب کرده و معیار بازدیدها را ارتقاء خواهد اعطا کرد.

آلبوم تصاویر

قرارگیری عکس‌ها و تصاویر باکیفیت از خودروها اثرگذاری بسیار بالایی در ذهن مخاطبین شما داشته و یوزرها را جذب تارنما خواهد کرد.

خبر‌ها و اطلاعیه ها

درین بخش همواره آپ تو دیت بوده و در رابطه گونه های اخبار و اطلاعیه‌های روز این حوزه را به یوزرها خویش آگهی فرمائید. هم‌چنین میتوانید یوزرها را به عضویت وب سایت خویش درآورده و اشکال خبرهای گزینه عشق آنها در حوزه خودرو را در قالب نشانی اینترنتی ارسال نمائید.

نظرسنجی

ساخت بخش نظرسنجی در رابطه موضوعات گوناگون درین حوزه بسیار جالب بوده و موجب میشود یوزرها دوره متعددی را در وب سایت شما بگذرانند و از این روش ترافیک وب سایت را ارتقا دهند.

پشتیبانی

برگه پشتیبانی جهت جواب به پرسش‌های احتمالی مشتریان و جلب رضایت آنها می تواند ساخت گردد. هم‌چنین بخشی با اسم سوالهای متداول به یاور پرسش آنها، نیارهای اکثری از یوزرها را رفع خواهد کرد.

مقاله ها

ساخت محتوا در حالتی‌که که طبق نیاز و علایق مشتریان شما رخ گیرد، همواره مخاطبان متعددی را به سمت شما جذب خواهد کرد، استعمال از محتوای تصویری و ویدئویی کیفیت خوب با دقت به ترازو اثرگذاری بالا بسیار دارای اهمیت میباشد.نکات مهم در طراحی وب سایت نمایشگاه خودرو


بهینه سازی

به مراد آن که یوزرها، شما‌را در لیست جست و جوهای برتر گوگل مشاهده نمایند، بایستی اصول مرتبط با seo تارنما را رعایت کنید. اصولی که در غایت سبب ساز به افزابش واحد سنجش بازدید و جذب مخاطبان خواهد شد. در‌این راستا صد رد صد از تجربه متخصصین این حوزه به کار گیری فرمایید.

هاست و دامنه

تنظیم هاست و دامنه قبلی از راه‌اندازی وبسایت قطعا می بایست صورت پذیرد. با تنظیم هاست فضای ذخیره داده ها را خریداری کرده و با تثبیت دامنه اسم و نشانی وبسایت خویش را گزینش فرمایید.

پباده سازی ریسپانسیو

با رعایت آن که بیشترین درصد جست و جو ها از روش گوشی چهره می گیرد، بسیار اهمیت داراست با پباده سازی ریسپانسیو، وبسایت در کاغذ اکران گوشی نیز به صدق نشان داده شود.

ساخت سایت فنی

با پباده سازی یک وب سایت رشته‌ای، گرافیک جالب، کاربری سهل، به کار گیری از به روزترین تکنولوژی‌ها و اصول ساخت سایت و… خویش را در ذهن مخاطب رشته‌ای جلوه دهید

 





:: برچسب‌ها: طراحی_سایت , سایت , وب_سایت , وب , طراحی , طراحی_سایت_خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : یک شنبه 13 آذر 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی