5 ویژگی سایت فروشگاهی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه با توجه به مشغله زیاد مردم، هزینه های بالای ایاب و ذهاب، سرعت بالای کار و همچنین بی حوصلگی مردم، فروشگاه های اینترنتی نقش مهمی در زندگی مردم دارند. در واقع مدرنیته زندگی مردم را در مسیر جدیدی قرار داده است که همه چیز تغییر کرده و آنها از سنت های خود دور شده اند. یکی از بزرگترین تغییرات، ظهور وب سایت ها به خصوص وب سایت های فروشگاهی است. ویروس کرونا نیز در تسریع این تغییر اجتماعی موثر نیست. اما یک مکان فروشگاه خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ مشتریان چه ویژگی هایی می خواهند و برای صاحبان وب سایت مفید هستند؟

اکثر آنها همچنین به دنبال محصولاتی هستند که خرید آنها در خانه یا محل کارشان آسان و بدون دردسر باشد. به همین دلیل به جای گذراندن وقت در ترافیک و فروشگاه ها ترجیح می دهند از فروشگاه ها خرید کنند. ویروس کرونا مشاغل زیادی را در اقتصاد ایجاد کرده است. اما بسیاری تصمیم می گیرند به جای اینکه دست از کار بکشند، حرفه خود را بازسازی کنند. بنابراین آنها وارد تجارت الکترونیک شدند و مغازه راه اندازی کردند. برخی از آنها به این دلیل موفق می شوند که فروشگاه های خوبی دارند و برخی دیگر شکست می خورند. امروزه، برای موفقیت در دنیای خرده فروشی بسیار رقابتی، باید راه اندازی یک فروشگاه آنلاین را در نظر بگیرید. اما مزایای وب سایت فروشگاهی چیست؟

1 . طراحی مدرن، ساده و کاربر پسند

مهمترین کاری که باید در گام اول انجام دهید طراحی صحیح و دقیق وب سایت است. البته باید با اصول طراحی مدرن پیش رفت. از شلوغ و پر استرس به نظر نرسید. از آنجایی که با مشتریان بی حوصله سر و کار دارید، سعی کنید یک وب سایت کاربرپسند ایجاد کنید. دسترسی به بخش های مختلف وب سایت باید آسان باشد. در واقع کاربران باید پس از چند دقیقه با وب سایت شما آشنا شوند. همه این مسائل فقط در طراحی اولیه ممکن است رخ دهد. پس سعی کنید طراحی را جدی بگیرید و از ابتدا روی آن کار کنید تا در جذب و حفظ بازدیدکنندگان موفق شوید.

2 . نسخه سازگار با موبایل

یک وب سایت فروشگاهی خوب باید همه کاربران را در نظر بگیرد. امروزه پرکاربردترین ابزار، تلفن همراه است. ظهور گوشی های هوشمند و توسعه آن در مدت زمان نسبتاً کوتاهی، استفاده از این ابزار را برای ما ضروری کرده است. یکی از مهمترین این اپلیکیشن ها، وبگردی و خرید آنلاین است. بیش از 60 درصد تراکنش های آنلاین از طریق وبگردی موبایل انجام می شود. بنابراین، شما همچنین باید وب سایت خود را پاسخگوتر و سازگارتر با موبایل کنید تا پایگاه مشتریان خود را افزایش دهید.

3 . تصاویر و ویدیوهای با کیفیت

وقتی هر خریدار می خواهد خرید کند، می خواهد محصول مورد نظر خود را پیدا کند و تحقیقی را که می خواهد انجام دهد. اما از آنجایی که انجام این کار به صورت فیزیکی و حضوری در وب سایت فروشگاه غیرممکن است، باید عکس ها و فیلم های با کیفیتی از محصولات خود ارائه دهید. در واقع، مدت زیادی است که سایت فقط با یک تصویر کوچک از برچسب قیمت ارسال نشده است. مشتریان امروزی از قسمت های مختلف محصول شما انتظار تصاویر با کیفیت دارند. این باعث افزایش مشتریان شما می شود زیرا نشان می دهد که برای بازدیدکنندگان خود ارزش قائل هستید.

4 . نظرات کاربران

یکی از مواردی که می تواند به مشتریان در خرید محصولات کمک کند قسمت توضیحات است. در واقع مشتری می تواند نظرات خود را در مورد محصول مورد نظر خود در این قسمت بنویسد. با استفاده از این، می توانید اطلاعات زیادی از منابع به دست آورید. بخش بازخورد وب سایت فروشگاه یکی از مفیدترین بخش های هر وب سایتی است که می تواند به دیگران در انتخاب درست کمک کند. علاوه بر این، دریافت اطلاعات بیشتر در مورد صفحه برای سئوی شما نیز یک مزیت بسیار بزرگ است که نباید آن را از دست بدهید.

5 . جستجوی قدرتمند

همانطور که بارها گفته ایم، کاربران سایبری بسیار کم حوصله هستند و می خواهند در مدت زمان کوتاهی به خواسته خود برسند. بنابراین قدرت جستجو برای آنها بسیار مهم است. برای نمایش بهترین نتایج برای کاربران باید یک نوار جستجوی خوب و یک صفحه نتایج جستجوی قدرتمند داشته باشید. البته مشتری باید به خواسته خود برسد و محصولات مشابه را نیز ببیند. این به شما در فروش محصول کمک زیادی می کند. فروشگاه های اینترنتی بزرگ دنیا نیز از این استراتژی برای افزایش فروش خود استفاده می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : یک شنبه 23 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی